Wesprzyj nas finansowo Wesprzyj nas! Przybij z nami piątkę! Kliknij i poznaj szczegóły

MDP w Zakopanem

OSP Kęty
środa, 16 luty 2022 22:35

W dniach 11-13.02.2022r. uczestniczyliśmy w wycieczce do Zakopanego, zorganizowanej przez naszych opiekunów.

Celem wyjazdu był wypoczynek oraz integracja MDP. I tak integracja zaczęła się od ogniska połączonego z pieczeniem kiełbasek i wspólnym śpiewem.  Resztę wieczoru spędziliśmy wszyscy razem na świetlicy, gdzie wspólnie graliśmy w gry planszowe i bilard.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na wycieczkę do Doliny Chochołowskiej. Było sporo śmiechu i zabawy, a w szczególności na śniegu, który sięgał nam po pas. Po powrocie do ośrodka i obiadokolacji, odpoczywaliśmy, spędzając czas podobnie jak wieczór wcześniej na świetlicy.

Niedzielny poranek rozpoczęliśmy od szybkiej zaprawy. Po śniadaniu, spakowaliśmy się, pożegnaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę powrotną. W planie były Krupówki, ale niestety nie udało nam się tam dostać z powodu braku miejsc parkingowych. Po drodze oczywiście zatrzymaliśmy się na obiad w restauracji “pod złotymi łukami”. Podróż upłynęła nam szybko na rozmowach i śpiewaniu.

Wycieczka ta na pewno zostanie długo w naszych wspomnieniach. Dziękujemy naszym opiekunom za zorganizowanie wyjazdu i poświęcony czas. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję znów razem wyjechać w góry.

Zobacz nas w akcji:

2014

225

Współpracujemy:

Itaka Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych Górskie Ochotnicze Pogotowe Ratunkowe Czarny Groń Beskid Media Beskidzka Klinika Weterynaryjna Małopolska Urząd Gminy Kęty Powiat Oświęcimski