Celem wyjazdu był wypoczynek oraz integracja MDP. I tak integracja zaczęła się od ogniska połączonego z pieczeniem kiełbasek i wspólnym śpiewem.  Resztę wieczoru spędziliśmy wszyscy razem na świetlicy, gdzie wspólnie graliśmy w gry planszowe i bilard.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na wycieczkę do Doliny Chochołowskiej. Było sporo śmiechu i zabawy, a w szczególności na śniegu, który sięgał nam po pas. Po powrocie do ośrodka i obiadokolacji, odpoczywaliśmy, spędzając czas podobnie jak wieczór wcześniej na świetlicy.

Niedzielny poranek rozpoczęliśmy od szybkiej zaprawy. Po śniadaniu, spakowaliśmy się, pożegnaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę powrotną. W planie były Krupówki, ale niestety nie udało nam się tam dostać z powodu braku miejsc parkingowych. Po drodze oczywiście zatrzymaliśmy się na obiad w restauracji „pod złotymi łukami”. Podróż upłynęła nam szybko na rozmowach i śpiewaniu.

Wycieczka ta na pewno zostanie długo w naszych wspomnieniach. Dziękujemy naszym opiekunom za zorganizowanie wyjazdu i poświęcony czas. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję znów razem wyjechać w góry.